Пошуковий запит: (<.>A=Sysoieva S$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Ogneviuk V. Scientific direction of integrated research of education – osvitologiya [Електронний ресурс] / V. Ogneviuk, S. Sysoieva // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 5-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_1-2_3 Обгрунтовано інтегрований характер сучасної освіти, зумовлений не тільки зовнішніми чинниками, а й власним саморозвитком, спрямованим на забезпечення відповідності вимогам конкретної історичної доби. Відзначено необхідність застосування якісно іншого дослідницького підходу до проблем системного функціонування й розвитку сфери освіти. Розкрито сутність наукового напряму інтегрованого дослідження сфери освіти – освітології. Проаналізовано зміни в розумінні поняття "освіта"; об'єктивні фактори посилення взаємозв'язків і взаємозумовленостей розвитку сучасного суспільства та освіти. Сформульовано основні положення концепції освітології, філософські та педагогічні витоки її формування, об'єкт і предмет освітології; завдання, які стоять перед освітологією. Визначено основні етапи розвитку освітології, напрями освітологічної підготовки та освітологічних досліджень, направлених на подолання протиріч між вимогами суспільства до сфери освіти та реальним станом її розвитку. Висвітлено основні акценти методології досліджень феномену сучасної освіти, розроблені в освітологічному вимірі. Обоснован интегрированный характер современного образования, обусловленный не только внешними факторами, но и саморазвитием, направленным на обеспечение соответствия требованиям конкретной исторической эпохи. Отмечена необходимость применения качественно иного исследовательского подхода к проблемам системного функционирования и развития сферы образования. Раскрыта сущность научного направления интегрированного исследования сферы образования - эдукологии. Проанализированы изменения в понимании понятия "образование"; объективные факторы усиления взаимосвязи и взаимообусловленности развития современного общества и образования. Сформулированы основные положения концепции эдукологии, философские и педагогические истоки ее формирования, объект и предмет эдукологии, а также задачи, стоящие перед ней. Определены основные этапы развития эдукологии, направления эдукологической подготовки и эдукологических исследований, направленных на преодоление противоречий между требованиями общества к сфере образования и реальным состоянием ее развития. Освещены основные акценты методологии исследований феномена современного образования, разработанные в эдукологическом измерении.The essence of the new scientific approach to the study of the integrated sphere of education – osvitologiya is disclosed in the article; the changes of the meaning of the notion “education” are analyzed; the objective factors of the interconnections and interdependences strengthening of the modern society and education development; the main points of the osvitologiya’s conception are formulated; the philosophical and pedagogical sources of its forming; the object andthe subject of the osvitologiya, the tasks, that face with the osvitologiya as the independent science; it is defined the main stages of the osvitologiya development, the areas of the osvitological training and osvitological researches, that are directed to the overcoming of the society’s demands incompatibilities to the sphere of education with real condition of its development.
|
2. |
Sysoieva S. O. The development of osvitologiia: Comparative pedagogy [Електронний ресурс] / S. O. Sysoieva // Український педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 9-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2015_3_3
|
3. |
Sysoieva S. Training PhDs in education on research methodology [Електронний ресурс] / S. Sysoieva // Modern higher education review. - 2016. - № 1. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mhedr_2016_1_12
|
4. |
Sysoieva S. Interdisciplinary studies in education [Електронний ресурс] / S. Sysoieva // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2017. - Вип. 3-4. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2017_3-4_3
|
5. |
Sysoieva S. Teacher educators: from "the hidden profession” to revealed profession [Електронний ресурс] / S. Sysoieva, I. Sokolova // Modern higher education review. - 2017. - № 2. - С. 36-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mhedr_2017_2_5
|
6. |
Sysoieva S. Concept of competence in the international and national educational contexts [Електронний ресурс] / S. Sysoieva, N. Mospan // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2018. - Вип. 1-2. - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2018_1-2_3
|
7. |
Sysoieva S. Comparative Professional Education in Ukraine: Current State, Challenges, Prospects [Електронний ресурс] / S. Sysoieva // Education: Modern Discourses. - 2018. - # 1. - С. 43-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edmd_2018_1_8
|
8. |
Sysoieva S. Implementation of the continuing education concept in the european educational area: regulatory provision [Електронний ресурс] / S. Sysoieva, O. Protsenko // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2020. - Вип. 2. - С. 78-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2020_2_13
|
9. |
Sysoieva S. Learning outcomes for module jean monnet: an experience in Ukraine. Steps to improve quality [Електронний ресурс] / S. Sysoieva, O. Protsenko // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2020. - Вип. 3. - С. 87-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2020_3_12
|
10. |
Sysoieva S. Academic staff development programme: research competence formation [Електронний ресурс] / S. Sysoieva, I. Sokolova // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2020. - Вип. 4. - С. 23-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2020_4_5
|
11. |
Sysoieva S. The EU experience of providing graduates with employment: conclusions for Ukraine [Електронний ресурс] / S. Sysoieva, N. Mospan // Education: Modern Discourses. - 2019. - # 2. - С. 78-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edmd_2019_2_11
|
12. |
Sysoieva S. Academic staff development programme to enhance research competence: a case study [Електронний ресурс] / S. Sysoieva, I. Sokolova // Education: Modern Discourses. - 2020. - # 3. - С. 78-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edmd_2020_3_9
|
13. |
Sysoieva S. O. Formation of the tutor ICT-competence in the process of future teachers’ professional training [Електронний ресурс] / S. O. Sysoieva, K. P. Osadcha // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 80, № 6. - С. 207-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2020_80_6_15
|
14. |
Symonenko S. V. Cloud technologies for enhancing communication of IT-professionals [Електронний ресурс] / S. V. Symonenko, V. V. Osadchyi, S. O. Sysoieva, K. P. Osadcha, A. A. Azaryan // CTE Workshop Proceedings. - 2020. - Vol. 7. - С. 225-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2020_7_15
|
15. |
Mospan N. V. Emergency higher education digital transformation: Ukraine’s response to the covid-19 pandemic [Електронний ресурс] / N. V. Mospan, V. O. Ognevyuk, S. S. Sysoieva // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2022. - Т. 89, № 3. - С. 90-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2022_89_3_9
|
16. |
Sysoieva S. Tadeush Levovytsky in the Scientific Pedagogical Area of Ukraine [Електронний ресурс] / S. Sysoieva // Education: Modern Discourses. - 2022. - # 5. - С. 165-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edmd_2022_5_15
|
17. |
Sysoieva S. Digitalization of Education: Pedagogcial Priorities [Електронний ресурс] / S. Sysoieva // Education: Modern Discourses. - 2021. - # 4. - С. 14-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edmd_2021_4_4
|
18. |
Davydova O. Formation of quality indicators of products based on fruits and berries [Електронний ресурс] / O. Davydova, N. Cherevychna, D. Kramarenko, S. Sysoieva, K. Nechepurenko // Eastern-European journal of enterprise technologies. - 2023. - № 6(11). - С. 73–82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2023_6(11)__10
|