Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Sysoieva S$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
1.

Ogneviuk V. 
Scientific direction of integrated research of education – osvitologiya [Електронний ресурс] / V. Ogneviuk, S. Sysoieva // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 5-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_1-2_3
Обгрунтовано інтегрований характер сучасної освіти, зумовлений не тільки зовнішніми чинниками, а й власним саморозвитком, спрямованим на забезпечення відповідності вимогам конкретної історичної доби. Відзначено необхідність застосування якісно іншого дослідницького підходу до проблем системного функціонування й розвитку сфери освіти. Розкрито сутність наукового напряму інтегрованого дослідження сфери освіти – освітології. Проаналізовано зміни в розумінні поняття "освіта"; об'єктивні фактори посилення взаємозв'язків і взаємозумовленостей розвитку сучасного суспільства та освіти. Сформульовано основні положення концепції освітології, філософські та педагогічні витоки її формування, об'єкт і предмет освітології; завдання, які стоять перед освітологією. Визначено основні етапи розвитку освітології, напрями освітологічної підготовки та освітологічних досліджень, направлених на подолання протиріч між вимогами суспільства до сфери освіти та реальним станом її розвитку. Висвітлено основні акценти методології досліджень феномену сучасної освіти, розроблені в освітологічному вимірі. Обоснован интегрированный характер современного образования, обусловленный не только внешними факторами, но и саморазвитием, направленным на обеспечение соответствия требованиям конкретной исторической эпохи. Отмечена необходимость применения качественно иного исследовательского подхода к проблемам системного функционирования и развития сферы образования. Раскрыта сущность научного направления интегрированного исследования сферы образования - эдукологии. Проанализированы изменения в понимании понятия "образование"; объективные факторы усиления взаимосвязи и взаимообусловленности развития современного общества и образования. Сформулированы основные положения концепции эдукологии, философские и педагогические истоки ее формирования, объект и предмет эдукологии, а также задачи, стоящие перед ней. Определены основные этапы развития эдукологии, направления эдукологической подготовки и эдукологических исследований, направленных на преодоление противоречий между требованиями общества к сфере образования и реальным состоянием ее развития. Освещены основные акценты методологии исследований феномена современного образования, разработанные в эдукологическом измерении.The essence of the new scientific approach to the study of the integrated sphere of education – osvitologiya is disclosed in the article; the changes of the meaning of the notion “education” are analyzed; the objective factors of the interconnections and interdependences strengthening of the modern society and education development; the main points of the osvitologiya’s conception are formulated; the philosophical and pedagogical sources of its forming; the object andthe subject of the osvitologiya, the tasks, that face with the osvitologiya as the independent science; it is defined the main stages of the osvitologiya development, the areas of the osvitological training and osvitological researches, that are directed to the overcoming of the society’s demands incompatibilities to the sphere of education with real condition of its development.
Попередній перегляд:   Завантажити - 660.64 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Sysoieva S. O. 
The development of osvitologiia: Comparative pedagogy [Електронний ресурс] / S. O. Sysoieva // Український педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 9-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2015_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.483 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Sysoieva S. 
Training PhDs in education on research methodology [Електронний ресурс] / S. Sysoieva // Modern higher education review. - 2016. - № 1. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mhedr_2016_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 92.383 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Sysoieva S. 
Interdisciplinary studies in education [Електронний ресурс] / S. Sysoieva // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2017. - Вип. 3-4. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2017_3-4_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 166.043 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Sysoieva S. 
Teacher educators: from "the hidden profession” to revealed profession [Електронний ресурс] / S. Sysoieva, I. Sokolova // Modern higher education review. - 2017. - № 2. - С. 36-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mhedr_2017_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 180.505 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Sysoieva S. 
Concept of competence in the international and national educational contexts [Електронний ресурс] / S. Sysoieva, N. Mospan // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2018. - Вип. 1-2. - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2018_1-2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 355.382 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Sysoieva S. 
Comparative Professional Education in Ukraine: Current State, Challenges, Prospects [Електронний ресурс] / S. Sysoieva // Education: Modern Discourses. - 2018. - # 1. - С. 43-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edmd_2018_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 99.931 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Sysoieva S. 
Implementation of the continuing education concept in the european educational area: regulatory provision [Електронний ресурс] / S. Sysoieva, O. Protsenko // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2020. - Вип. 2. - С. 78-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2020_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.024 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Sysoieva S. 
Learning outcomes for module jean monnet: an experience in Ukraine. Steps to improve quality [Електронний ресурс] / S. Sysoieva, O. Protsenko // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2020. - Вип. 3. - С. 87-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2020_3_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.852 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Sysoieva S. 
Academic staff development programme: research competence formation [Електронний ресурс] / S. Sysoieva, I. Sokolova // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2020. - Вип. 4. - С. 23-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2020_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 220.601 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Sysoieva S. 
The EU experience of providing graduates with employment: conclusions for Ukraine [Електронний ресурс] / S. Sysoieva, N. Mospan // Education: Modern Discourses. - 2019. - # 2. - С. 78-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edmd_2019_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.797 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Sysoieva S. 
Academic staff development programme to enhance research competence: a case study [Електронний ресурс] / S. Sysoieva, I. Sokolova // Education: Modern Discourses. - 2020. - # 3. - С. 78-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edmd_2020_3_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 160.614 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Sysoieva S. O. 
Formation of the tutor ICT-competence in the process of future teachers’ professional training [Електронний ресурс] / S. O. Sysoieva, K. P. Osadcha // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 80, № 6. - С. 207-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2020_80_6_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 215.256 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Symonenko S. V. 
Cloud technologies for enhancing communication of IT-professionals [Електронний ресурс] / S. V. Symonenko, V. V. Osadchyi, S. O. Sysoieva, K. P. Osadcha, A. A. Azaryan // CTE Workshop Proceedings. - 2020. - Vol. 7. - С. 225-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2020_7_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 111.682 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Mospan N. V. 
Emergency higher education digital transformation: Ukraine’s response to the covid-19 pandemic [Електронний ресурс] / N. V. Mospan, V. O. Ognevyuk, S. S. Sysoieva // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2022. - Т. 89, № 3. - С. 90-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2022_89_3_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.009 Mb    Зміст випуску     Цитування
16.

Sysoieva S. 
Tadeush Levovytsky in the Scientific Pedagogical Area of Ukraine [Електронний ресурс] / S. Sysoieva // Education: Modern Discourses. - 2022. - # 5. - С. 165-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edmd_2022_5_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 154.679 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Sysoieva S. 
Digitalization of Education: Pedagogcial Priorities [Електронний ресурс] / S. Sysoieva // Education: Modern Discourses. - 2021. - # 4. - С. 14-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edmd_2021_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 143.325 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Davydova O. 
Formation of quality indicators of products based on fruits and berries [Електронний ресурс] / O. Davydova, N. Cherevychna, D. Kramarenko, S. Sysoieva, K. Nechepurenko // Eastern-European journal of enterprise technologies. - 2023. - № 6(11). - С. 73–82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2023_6(11)__10
Попередній перегляд:   Завантажити - 846.066 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського